• 53806- 021
  • تهران، کیلومتر ده جاده قدیم کرج، اتوبان آزادگان، احمدآباد مستوفی، بلوار شهید ابوالقاسم، خیابان صنوبر دوم جنوبی، میدان فلسطین، انتهای خیابان سیزده آبان غربی، پلاک22 و 24

نشانه هایی که بیانگر مفید بودن بالابر خانگی در منزل شماست

آسانسور مسکوني از جمله لوازم جانبي فوق العاده اي است که براي يک خانه در نظر گرفته مي شود. منظور از آسانسور مسکوني همان بالابر يا آسانسوري است که بصورت ثابت در محلي از خانه نصب مي گردد که معمولاً از نوع الکتروهيدروليک بوده و با نام بالابر خانگي يا آسانسور هيدروليکي خوانده مي شود. اين يک سرمايه گذاري است که مي تواند خانه شما را راحت تر کند. براي شما ، عزيزانتان و حتي خريداران بالقوه. تا همين اواخر ، آسانسورهاي خانگي مدتهاست که به عنوان يک تجمل گرايي افراطي تلقي مي شدند يا چيزي که اکثر مردم آن را يک ضرورت پزشکي مي دانستند. با اين حال ، با کاهش هزينه تجهيزات و نصب و تغيير در سبک زندگي و سليقه مردم ، اين امر به شدت تغيير کرده است. اين امر باعث شده است که بسياري از مالکان خانه در کانادا بنا به دلايلي ، تصميم به نصب آسانسور خانگي بگيرند. دلايل بسيار خوبي براي نصب آسانسور مسکوني وجود دارد و ما شش مورد را در زير ذکر کرده ايم. بالا رفتن و پايين آمدن مداوم از پله ها را کاملا فراموش کنيد ، وقت آن است که سوار شويد و به راحتي از سواري لذت ببريد!

شما دائما با پله ها در کشمکش هستيد

گاهي اوقات پير شدن به معناي انجام کارهاي روزمره با اندکي تفاوت است. اگر خانه خود را دوست داريد اما مدام با پله ها مبارزه مي کنيد ، نصب آسانسور مسکوني ممکن است راه حل مناسب باشد. يک بالابر خانگي به شما امکان مي دهد تمام پله هاي دردسرساز را بدون تغيير کامل محيط خانه، براحتي پشت سر بگذاريد. انجام فعاليت هاي جنبشي و ورزشي براي يک فرد سالم بسيار مفيد است ولي بالا رفتن از پله حتي به قلب هاي جوان نيز فشار زيادي وارد مي آورد لذا مي بايست تا حد امکان از انجام اين کار ممانعت شود. حال اگر فرد سالخورده اي در منزل حضور داشته باشد که اين امر کاملا ضروري محسوب خواهد شد. ضمن اينکه ممکن است افراد مسن تر به دليل مشکلات بدني مثل زانوهاي آسيب ديده، اصلا قادر به بالا رفتن از پله ها نباشند.

شما ميزبان بازديدکنندگان سالمند هستيد

غيرمعمول نيست که والدين با بچه هاي خود زندگي کنند ، به خصوص وقتي بزرگ مي شوند و در کارهاي روزمره به کمي کمک بيشتر نياز دارند. بالابر خانگي با دسترسي به هر طبقه از خانه و بدون چالش پله مي تواند به مادر و پدر کمک کند تا در خانه خود احساس راحتي کنند. اگرچه کنار آمدن با اين واقعيت که والدين ما پير مي شوند کار دشواري است ، اما امروز انجام اقدامات مناسب ( مانند نصب آسانسور مسکوني ) به اطمينان از آسايش آنها در طول سالهاي طلايي کمک مي کند.

شما نگران سقوط هستيد

گاهي اوقات پيرتر شدن به معناي کمي ناپايدار بودن روي پاها است. اگرچه ممکن است حرکت روي سطح صاف مشکلي ايجاد نکند ، اما پله ها ممکن است مشکل آفرين باشند ، مخصوصاً اگر دچار سرگيجه شويد. افزودن آسانسور هيدرولکي

به لوازم جانبي خانه مي تواند به شما کمک کند تا در خانه خود احساس راحتي بيشتري داشته باشيد ، ترس از سقوط از پله ها و احتمال آسيب ديدگي را برطرف کنيد. علاوه بر اين ، يک بالابر خانگي مي تواند حرکت با اعتماد به نفس بين زنان باردار ، والدين تازه وارد و حتي حيوانات خانگي پير را بين طبقات خانه آسان کند.

شما از بالا و پايين رفتن از پله ها دچار بيماري شده ايد

بالا و پايين بردن مداوم وسايل از پله ها فقط خسته کننده نيست بلکه بالقوه خطرناک است. خواه در حال حمل و نقل مواد غذايي ، جاروبرقي و وسايل تميز کردن يا لباسشويي بين طبقات باشيد ، نصب بالابر براي خانه مي تواند روند کار را بسيار آسان کند. اين وسيله به جاي تلاش روزانه با پله ها ، کارهاي روزمره چالش برانگيز را بسيار تسهيل مي کند.

شما به دنبال جذب خريدار براي خانه هستيد

دانستن بازار هدف خود هنگام اقدام به فروش بسيار حياتي است و خانه شما نيز از اين قاعده مستثني نيست. گروه زيادي از افراد مسن با دارا بودن سرمايه بالا امروز بخش مهمي از بازار مسکن هستند. آنها بعنوان يک بخش مسن از جمعيت ، ممکن است از اضافه شدن آسانسور مسکوني قدرداني کنند ، که مي تواند به آنها کمک کند تا انتقال آنها به خانه جديد آسان شود. اگر در محله اي زندگي مي کنيد که به طور معمول ساکنان مسن را به خود جلب مي کند ، سرمايه گذاري در آسانسور مي تواند باعث شود خانه شما از رقابت جدا شود.

عملکرد

آسانسورها مي توانند در ساده سازي زندگي از اهميت بالايي برخوردار باشند و به حداقل رساندن حرکات روزانه بالا رفتن از پله ها کمک کنند. براي بيشتر صاحبان خانه ، حمل و نقل وسايل روزانه بالا و پايين ، معمولاً روي پله ها ، مي تواند تجربه اي طاقت فرسا باشد. با آسانسور ، جابجايي اجسام سنگين و حجيم راحت تر مي شود و باعث اتلاف وقت زيادي مي شود ، به خصوص هنگام جابجايي چندين مورد. براي افرادي که داراي مشکلات حرکتي هستند ، آسانسورها مي توانند راهي براي لذت بردن از حرکت راحت در خانه خود باشند و اين خود استقلال مورد نياز را به آنها مي دهد.

صرفه جويي در فضاي خانه

به طور مقايسه اي ، آسانسورهاي خانگي فضاي کمتري نسبت به راه پله ها اشغال مي کنند ، بنابراين به صرفه جويي در فضاي عظيم کمک مي کند. اين بيشتر به اين دليل است که سازه محفظه آسانسور فقط مقدار کمي از اتاق را اشغال مي کند. در بعضي موارد ، بالابر حتي مي تواند در خارج از ديوار خارجي نصب شود ، در هر سطح ورودي داخلي را فراهم مي کند.

شما ارزش ملک را افزايش مي دهيد

آسانسور خانگي براي بسياري به عنوان يک سرمايه گذاري سودآور عمل مي کند و به افزايش ارزش افزوده خانه کمک مي کند. خواهيد ديد که اکثر خريداران احتمالي خانه امروزه به راحتي جذب خانه هايي مي شوند که آسانسورها در آنها دسترسي دارند زيرا بسياري از خريداران خانه ها از قبل به دنبال دستيابي به آينده خانه هستند ، زيرا هيچ کس نمي خواهد مجبور شود خانه خود را بدتر کند. بنابراين ، اين دليل آن است که نصب بالابر مطلوبيت و ارزش خانه شما را افزايش مي دهد. با ارزان تر شدن و محبوبيت بالابرهاي خانگي ، بسياري از مالکان خانه هاي کانادايي از آنها براي افزودن ويژگي شيک به خانه خود استفاده مي کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، آسانسور خانگي سرمايه اي است که براي مدت طولاني به سود شما خواهد بود و نصب آن ممکن است خانه شما را به عنوان بهترين خانه در خيابان خود معرفي کند که اين روند رو به رشد را به نمايش بگذارد. آسانسورهاي خانگي فقط مختص اعضاي مرفه جامعه ما نيستند و بنابراين بيشتر صاحبان خانه بايد ارزش نصب يک دستگاه را درک کنند. با استفاده از مزاياي اين ماشينهاي رويايي که در بالا به وضوح بيان شد ، زمان آن رسيده است که شما نيز اين روند را پذيرفته و يکي را در خانه خود نصب کنيد. با آسانسورهاي آسيابرج ، داشتن بالابر خانگي مختص خود بسيار مقرون به صرفه است.

امنيت

يکي از مهمترين مزاياي نصب آسانسور خانگي ، ايمني است که براي همه افرادي که در خانه شما زندگي مي کنند همراه است. اين امر به ويژه براي کودکان و افراد مسن و ضعيف که مفيد است بالا رفتن از پله ها را چالش آور مي دانند بسيار مفيد است. آسانسور موارد تصادفات معمول مانند سقوط از پله ها يا در موارد بدتر ، افتادن کودکان روي طبقات پله را کاهش مي دهد.

شما به آينده فکر ميکند

شايد بالا رفتن از پله ها امروز براي شما آسان باشد ، اما وقتي پيرتر مي شويد مي توانيد پله هاي خود را يک چالش هميشگي بدانيد. اکنون نصب بالابر به خانه شما کمک مي کند تا با شما رشد کند و اطمينان مي دهد که براي سالهاي آينده مي توانيد از آن لذت ببريد.

نشانه هایی که بیانگر مفید بودن بالابر خانگی در منزل شماست
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط

ادامه مطلب
بالابر چیست؟

بالابر چیست؟

بالابر به وسیله ای گفته می شود که برای حمل بار و نفر در ارتفاعات استفاده می شود. برای مطالعه
بیشتر در خصوص انواع و کاربرد بالابر وارد سایت آسیابرج شوید.

ادامه مطلب
بالابر ثابت چیست؟

بالابر ثابت چیست؟

بالابر ثابت چیست؟ | بررسی کاربرد و مزایای بالابر ثابت | معرفی انواع بالابر ثابت | کاربری های
بالابرهای ثابت